2013-01-30

Foto's divers



FOTO'S DIVERS

Er is veel fotomateriaal dat ik bewaard heb. Onder 'foto's divers' zal ik de komende tijd er het een en ander van plaatsen.

Als kind van een kindernet medewerker had je natuurlijk zo je voordeeltjes. En je vriendjes ook. Als er een Bassie en Adriaan optreden in de buurt was kon je daar zo naartoe. De foto hierboven werd genomen na het optreden waar kindernet prijswinnaars aan mee mochten werken (zie post 'Bassie en Adriaan'). Mijn dochter staat net voor Bassie (met geel petje), haar vriendinnen Irene en Bibi rechts van haar, ik sta erachter (met blauw kindernetpetje) en productiemedewerker Martin staat links met vrouw en kinderen. 

Hiernaast ikzelf met Bas van Toor en hieronder ook nog de prijswinnende kinderen en Bassie die spulletjes uitdeelt.

PS Zie net dat Martin en ik allebei de kindernetjas en trui dragen!



No comments: