2013-02-01

Foto's divers 2: Op kantoor

 

 
FOTO'S DIVERS 2: OP KANTOOR

Het Kindernet Kantoor aan de Joan Muyskenweg (Amsterdam Z.O., net over de Utrechtse brug) bestond uit een grote kantoortuin (waar directiesecretaresse Monique Heeringa de scepter zwaaide; zie haar het kantoor overzien, uiterst rechts hierboven!), een ruime lunch- en vergaderzaal en een aantal kleinere kamers: Henk's kamer, de kamer van Rene Bickel (en later Monique van Wijngaarden), de mijne en het programmakantoor waar nog zo'n 4 medewerkers zaten. Het meubilair was grotendeels overgenomen van het ter ziele gegane Europa TV.

In de periode van de Media Holding (1991-1992) zat ik zelf aan de Prinsengracht waar de holding een heel (en heel chique) pand had betrokken. Dennis woonde op de bovenste verdieping. Beneden was een grote garage en de tussenliggende verdiepingen waren voor Benelux Licensing, Telecable en de tv programma afdeling (Kindernet en Sportnet). Ik heb van dat kantoor helaas geen foto's meer behalve dan degene die staat in de post 'Telecable Benelux en Dennis Livson.
 
In het begin zat ik zelf ook in het programma-kantoor. Achter me het programma-schema aan de wand.
















Op de foto hiernaast (veel later, na de media holdingtijd, zonder snor zelfs...) ben ik druk aan het werk. Of lijkt dat maar zo? Glaasje wijn op tafel belooft wat dat betreft niet veel goeds... De bruine papiermap, een kadootje van de Nordic Screenings in Oslo, heb ik nog steeds. Uit het adresboek en de agenda, beide voor me op tafel en altijd onontbeerlijk, heb ik ruim geput voor dit blog...

No comments: