2012-12-31

GELUKKIG NIEUWJAAR



 GELUKKIG NIEUWJAAR!

31 december. Ik ben op de helft. Mijn bedoeling was immers om dit blog te schrijven gedurende vier maanden: te beginnen op 1 november toen het 25 jaar geleden was dat het bedrijf kindernet officieel werd opgericht (en ik zelf in dienst trad) en te eindigen op 1 maart wanneer het 25 jaar geleden zal zijn dat kindernet daadwerkelijk begon met uitzenden.



Wat een beetje graven in je herinnering en je bewaarde papieren al niet met je doet! Jaren had ik niet aan kindernet gedacht en ik was zoveel vergeten dat nu weer opduikt! Had plotseling contact met oude en nieuwe fans en ook met de nodige contacten, medewerkers en relaties van toen. Leuk! 


En je doet vondsten. De laatste was de complete verzameling agenda's uit mijn kindernet jaren. Daar doorheen bladerend kwamen allerlei namen, gebeurtenissen, trips, etc. me weer voor de geest. Hier en daar vul ik dan ook oudere posts nu aan met details die uit de agenda's blijken: de naam van het restaurant in Cannes (le Coq Hardi), de jonge sales manager van Beta (Paul de Rooij) om een paar te noemen. 

Als oudejaarspost ditmaal de nieuwjaarskaarten die we als kindernet door Bart de Kok lieten ontwerpen en in grote getale verspreidden onder klanten, relaties en goede bekenden. Het was van het begin een traditie, die prachtige full color Kinno kaart. Helaas staan er (behalve bij de bovenste, uit 1990) geen jaartallen genoemd, dus welke precies bij welk jaar past kan ik niet meer achterhalen. Alleen de onderste, de tekst wijst het uit,  is de kaart van december 1989, vlak voor we begonnen met het uitzenden van reclame.

Op naar de tweede helft van dit blog. Ik heb nog genoeg stof voor wat leuke posts...

Net als toen geldt ook voor 2013:
Gelukkig Nieuwjaar!



No comments: